Löytyipä biisi joka nosti ihon kananlihalle ja aiheutti oksennusrehveksin, siis ihan oikeasti meni ruokahalu... Ei pelkästään lyriikoiden takia vaan koko laulun :'D

Kirjoitettu korvakuulolta ku ei netistä löytyny

 

Mariska & Pahat Sudet - Kokkaa mua (lyrics lyriikat)

Vaik sul ois kiire

tee tilaa almanakkaan

ja tule tänään daddy

ja mua aamuun asti rokkaa

Valmista mut hitaasti

hauduta ja kokkaa

Korvat mausta tuhmuuksilla,

sekota mun tukkaa

Lopuks vasta liekitä ja palamaan mut stykkaa

ja kun mä olen kypsä,

älä sittenkään viel lakkaa

 

Heii beibe, ah

kokkaa mua koko yö

 

No käyttöohjeen mukaan

pitää ravistaa huolella

On optimaalitulos,

kun sen tekee rakkaudella

Tämä liha kypsyy

tavalla monella

Käy patja sekä sohvat,

taikka keittiön puolella

Mmm yksi tekee eteisessä,

toinen taas tuolilla

Mut miten vaan sä haluut

tulet tykkäämään todella

 

Heii beibe

kokkaa mua koko yö

kokkaa mua daddy!

 

(soolo)

 

Grrrrrrrr

Yllätä mut daddy,

tee jotain kreisii

Kermalla marinoi

näitä pohkeita ja reisii

Laita hani tänään

uusi ateria hullu

Oot paras kokki mitä tiedän, kuumenna mun kattilat ja pannut

 

Heii beibe, kokkaa mua

sanoin

heii beibe kokkaa mua

hei beibe kokkaa mua koko yö

 

 Jaa näitä olikin lisää mitä ei löydy... Iltani ratoks kirjottelen sitten.

 

Mariska & Pahat Sudet -  Painu helvettiin (lyrics lyriikat)

Muistatko vielä kun sä kerroit et oot erilainen?

Että mä olen sun kuningatar ja ainoo nainen

Etkä sä halua mua satuttaa

Niinpä niin nyt hieman vituttaa

koska hölmö olin todeks uskoin joka sanan

ja kuvittelin meille tulevaisuuden ihanan

Sä pyysit luottamaan

ja vielä vähän aikaa oottamaan

 

Painu helvettiin ja pysy siellä,

näillä kulmilla oot ainoastaan tiellä

Painu helvettiin

ja takas älä tuu,  niin että painajainen nopeammin unohtuu

Painu helvettiin ja pysy siellä

Näillä kulmilla oot ainoastaan tiellä

Painu helvettiin ja takas älä tuu

 

Kiitos huolimattomuudestas ja kännyköistä,

joiden kautta pääsin selville sun urotöistä

Ottamasi kuvat paljastaa

kuinka moni tyttö sulta saa

Totta tosiaan et oo mikään keskiverto,

sen kaikki fotot kiistämättä todisti ja kerto

Nyt löydät kamas kadulta

Hei ota hyvii kuvii kulta!

 

Painu helvettiin ja pysy siellä,

Näillä kulmilla oot ainoastaan tiellä

Painu helvettiin

ja takas älä tuu , niin että painajainen nopeammin unohtuu

Painu helvettiin ja pysy siellä,

näillä kulmilla oot ainoastaan tiellä

Painu helvettiin ja takas älä tuu, niin että painajainen nopeammin unohtuu

 

Painu helvettiin ja pysy siellä

Näillä kulmilla oot ainoastaan tiellä

Painu helvettiin

ja takas älä tuu, niin että painajainen nopeammin unohtuu

Painu helvettiin ja pysy siellä.

näillä kulmilla oot ainoastaan tiellä

Painu helvettiin ja takas älä tuu, niin että painajainen nopeammin unohtuu

unohtuu

unohtuu

 

Mariska & pahat sudet - Suloinen myrkynkeittäjä (lyrics lyriikat)

Mä eilen myrkyn sekoitin,

sen kellarissa kasaan keitin

ja valmiin nesteen pullotin

Työn jäljet tarkoin sitten peitin

Mun myrkky toimii, tehoaa

Se hengenmenon heti tuottaa

Saa äijäni sen todistaa,

kun myrkyn sille aion juottaa

 

Jeeeee-ee-ee

Palmupuiden katveeseen

kullan kanssa pian meen

Pääääiväin raukeuteen,

öiden villiin sykkeeseen

Saaa-aa-aa

jäädä tämä kylmä maa,

jossa ei voi rakastaa

Kaauuuas katoaa

myrkynkeittäjä suloinen

 

Jo pian pankkitililläin

on riittävästi aitoo rahaa

ja rakas nauttii rinnallain

Ei ole hyvää ilman pahaa

Me ekaks Rioon lennetään,

jatketaan sieltä Kaukoitään

On komee rakastajani,

ei multa puutu yhtään mitään

 

Jeeeee-ee-ee

Palmupuiden katveeseen

kullan kanssa pian meen

Pääääiväin raukeuteen,

öiden villiin sykkeeseen

Saaa-aa-aa

jäädä tämä kylmä maa,

jossa ei voi rakastaa

Kaauuuas katoaa

myrkynkeittäjä suloinen

 

Jeeeee-ee-ee

Palmupuiden katveeseen

kullan kanssa pian meen

Pääääiväin raukeuteen,

öiden villiin sykkeeseen

Saaa-aa-aa

jäädä tämä kylmä maa,

jossa ei voi rakastaa

Kaauuuas katoaa

myrkynkeittäjä suloinen