Raah, mua väsyttää. Ja ainiinjoo, pitäs siirtää kelloja taaksepäin... Ei jaksa. Paitsi että hei, saako sitten nukkua tunnin pidempään? Saako? Saakoksaako? Saa! Ouuuujjea, olen pelastunut.
Tosin mitä mä teen tunnin pidemmällä nukkumisajalla, kun kuitenkin herään a) sillon kun päänuppi päättää herätä b) sillon kun kissa päättää haluta sisään/ulos c) kun pappa tepastelee läpi lukitun oven olohuoneeseen ja huudahtaa ihanan kantavalla äänellä "vieläkös täälä nukutaan, minä toin tämän lehden!" (ja sekunnilleen samaan aikaan kuuluu kolahdus ja olen juuri tehnyt käänteisen mahalaskun vintille)

Tai kun herätyskello on jäänyt päälle. Damn, sehän on päällä, ihan sitä varten että MAANANTAINA JUMALAUTA ALKAA TYÖSSÄOPPIMINEN ja töitä voi olla viikonloppuna. Vaan ettei ole ainakaan kahteen viikoon.


Kokeilin tänään ekaa kertaa korsettia. PELOTTAVAA. Whats wrong with me?



ROTTATUILLE ON IHK.
"Jos en rakasta, en niele!"
"Minulla on.. Minulla on ro.. ro.. Minulla on.. Pikkukokki!"