Mun pitäis taas olla tekemässä kaikkea muuta kun kirjottamassa blogiin. Kuten esmes kirjottamassa raporttia maanantain raflakäynnistä. Mutta määä eennn jaksa, enkä osaa muuttaa riviväliä wordpadissa. Olkoon mikä on, älköön jussi mulle iniskö.

Sini, sinäkin brutukseni! Oisit ny  ees kommentoinu mun iänikuisia jaarituksiani!
**
Tänään oli siis taas huimat kaks tuntia koulua. Eka tunti oltiin tietsikkaluokassa (wou, tuola on semmonenkin) tekemässä jotain osteoporoosijuttua.  Terveystiedonopella palaa vielä päreet meihin ♥

Jäljelle jääneellä ainokaisella ravintolapalvelutunnilla siivottiin baariluokkaa tän päivän vanhempainiltaa varten.

Ja porukat lähti sinne kuudeks, ja mua oikeen epäilyttää että mitä tuo isukki niiltä rupeaa inttämään "miten teillä menee niin paljon rahaa siihenjatähänjatuohon, miksette kustantaneet ravintolakäyntiä, mitämitä kukakuka, miksimiksi, kuinkakuinka."

Nyt mä siis istua möllötän täällä kahestaan oskarboin kanssa. Tein jotain ihmeruokaakin, makaronia ja liian suolasta keittokinkkukastiketta. Kuvankin voisin oiikke pistää, kun saisin sen ensteeks koneelle.

>Ja nyt sitä raporttia, viikonloppuna ei kuitenkaan ehdi.


MUT KOHTA TULEE HOUSE