Hei, armoa, puoltoistavuotispäivä lähestyy! ;)

 

Mitkä ovat toiset nimenne?
Liisa ja Kristian.

Miten kauan tunsitte toisenne ennen kuin aloititte seurustelun?
Varrmaan... heetki kun laskeskelen... 38 päivää :D

Kuka pyysi ketä ulos?
Hmmm, minä siinä kai ehdottelin, mutta yhessä sovittiin.

Kuinka vanhoja olette?
18 ja 17, minä sen puoli vuotta vanhempi

Kumman sisaruksia näette enemmän?
Janin, mä kun kämppään yleensä niillä :D Silti en tosin oo sen isoveljeä nähny ikinä enkä isosiskookaan kun vilaukselta takaa


Onko teillä yhteisiä lapsia?
Eipä oole

Entä lemmikkejä?
No janne the cat tykkää enempi siitä, vaikka onki mun :<

Mikä tilanne on teille vaikein pariskuntana?
Ööääöö...

Kävittekö samaa koulua?
Ei

Oletteko kotoisin samasta kylästä?
Eikä sitäkään

Kumpi on älykkäämpi?
Riippuu vähän että missä :D


Kumpi on herkempi?
Minäääää.

Missä käytte yhdessä eniten syömässä ulkona?
Mäkkärissä? :D

Mikä on kauimmaisin paikka, jonne olette yhdessä matkustaneet?

Eesti tähän mennessä :D


Kummalla on hullummat eksät?
Ei kummallakaan oo.

Kummalla on pahempi temperamentti?
Hmm, mulla varmaan, toisaalta vaan minä näytän itkupotkuraivarini janille, se ei kiukkua mulle koskaan, muille kyllä sitäkin enemmän :3

Kumpi laittaa ruoan?

Teoriassa minä, käytännössä jani ;) Mä oon aina lomalla kokinhommista kotosalla.

Kumpi on sosiaalisempi?
Janiii. Minä piileskelen sivustalla.

Kumpi on siisteysintoilija?
JANI.

Kumpi on itsepäisempi?
Hmm, enpäs tiedä :D


Kumpi vie suuremman osan sängystä?
Jani kierii ja pyörii ympäriinsä, minä yleensä liiskaannun (viileeseen <3) seinään.

Kumpi herää aikaisemmin?
Samaan aikaan about.

Missä ensimmäiset treffinne olivat?
Tennispalatsissa, katottiin Asterix ja Obelix olympialaisissa :D


Kummalla on suurempi perhe?
Riippuu mikä lasketaan perheeseen, mutta Janilla veikkaisin.

Saatko usein kukkia?
EN! En oo koskaan saanu irl-kukkia kaikesta vihjailusta huolimatta, yhen mesekukkasen vaan nimpparina (eli toissapäivänä) ;<

Kumpi on mustasukkaisempi?
Minä oletettavasti.


Kuinka kauan kesti, ennen kuin suhteesta tuli vakava?
Tjaa, sen 38pv? :D

Kumpi syö enemmän?
Jani perusruokaa, minä vihanneksia, hedelmiä, marjoja, rahkaa, suolakurkkuja ym ym ym ;)


Kumpi pesee pyykit?
Ei asuta yhdessä, mutta kumpikin, kun tarpeeks on pyykkiä kerääntyny niille.

Kumpi on parempi tietokoneiden kanssa?
The FoggeR. Gimpin käytössä sentään voitan minä. :D

Kuka ajaa autoa, kun olette yhdessä?
MINÄÄÄÄ ens tiistain jälkeen toivottavasti!