Koskas mä oon viimeks lokannu... Kolme päivää sitten näköjään. Mutta ehkei tota lasketa. Kolme päivää sitten oi torstai, eikö? Eiku eihän nyt oo sunnutai, joten se oli keskiviikko? Olen melkein kalenterilla.

Olen siis myynyt sieluni saatanal.. -eikun siis wowille. Ostin (tai siis tilasin O_o) tuossa joku aika sitten sen peruspelin, mutta en sitä ehtiny sen kummemin pällistellä, kun peli tuli torstaiaamuna, menin iltavuoroon, perjantaina aamuvuoroon, aamuvuorosta jäin hesaan (ja katoin Joulutarinan tennispalatsissa!) ja sieltä sitten suoraan vironlaivalle.

Ja sieltä kotiuduin tuossa pari kolme tuntia sitten. Ja heti katottuani viimeset minuutit The Joulukalenterista ja saatuani lisärin noorimukselta ryhdyin asentelemaan helvettiä koneelleni. Asennuksessa ei mitään vikaa, mutta tunnusta luodessani huomasin, että 1 kk:n ilmainen peliaika, jonka piti tulla mukana, ei ollut tullut mukana. Jei.

Nyt sitte kokkeillaan tota kymmenen päivän sydeemiä.

JA AARGFH SEN KANSSA

---

Mikä on pelottavinta, laivan baarissa vanhempien kanssa hengailu, siellä tanssiva Gordon Ramsay -klooni, vai samalle laivalle osunut meidän koulun kolmonen?

Sain laivalta karkkia (fruitdropseja <3, daimia, tobleroneja, mariannekuulia ja mentoseja) ja kokemuksen venäiläisruuasta :D Oi nam, se oli hyvää, mutta isoimmat kalanmädit joita annoksissa oli, maistu kalanmaksaöljyltä :$ Ja olipahan outoa kun laivalla ei meinannu päästä syömään.

Ja maista mukaan karttu kalevin suklaata (uutuuksia!) kuorimaveitsi (:'D) ja farkut. Joko se sadamarketin myyjä oli hyvä näyttelijä, tai sitten se oikeesti muisti mut O_O
Mulla meinaan oli jalassa siltä joskus keväällä ostetut farkut, ja se huudahti heti: "Sinullahan on minun housut! Minä muistan sinut! Pitkä ja hoikka tyttö, ei koristuksia, sinä olee problema."

Joo, en tahtonu hervottomia glittereitä perseeseeni. Ja koska niitä nytti olevan kaikissa housuissa, lähettiin jatkamaan kiertämistä, ja kohta se nainen kipitti meitin perässä: "Hei tyttö, tule katsomaan, minä löysin! Ei koristeita!" Ja nehän sitten ostettiin.

Vähänkö ois muuten lähteny wowi halvalla yhestä virolaisesta (ihan laillisesta) kaupasta!

Mä maistoin n. lusikallisen mittubailey'sia :P Yhessä kaupassa oli esittelijä.


Ai joo, näissähän on noi kategoriatkin

Onnistuukohan, noora luo mulle tunnusta.