Hei, ei ei, en sitä salaa,
näillä teillä loppuun palaa,
tinakenkäni on sulaa laavaa.

Tule, tule siis ennen aamua
et täältä muuten enää löydä mua
kun aurinko nousee on pakko liikkua



Mä en oo koskaan osannu kirjottaa sähköposteja, saati kirjeitä.

 

Vastaanottaja: "*****@****" <*****@****restel.fi>
Lähettäjä: "****** Jenni" <******.Jenni@*****>
Päivämäärä: 12.5.2008 11.49AM
Aihe: Tuntilomake kadoksissa?

Hei, olin Ravintolakoulu Perhon puolesta työssäoppimassa teillä viikko pari sitten. Meidän piti tehdä töitä 42 tuntia, merkitä ne tuntilomakkeeseen ja palauttaa tuntilomake allekirjoitettuna kun jaksomme loppui. Aioit kai lähettää lomakkeet koululle kun ehdit? Muiden samaan aikaan siellä olleiden laput tulivat ajoissa, mutta omani lienee hukkunut matkan varrella, opettajani kun ei ole sitä saanut. ...Sen johdosta olen saamassa hylätyn viime jaksosta...
Onhan tuntilomakkeeni tallella? Voisitko lähettää sen Perhoon?
Terveisin Jenni ******
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hei,
 

 

 

Täytetyt lomakkeet on laitettu perjantaina postiin **** ******** nimellä.

 

Aurinkoista kevättä.

 
Terveisin,
**** *******
Ravintolapäällikkö / Food and Beverage Manager
Bistro Fiore
Holiday Inn Helsinki - Vantaa Airport

"Täytetyt lomakkeet on laitettu perjantaina postiin" -Ai viime perjantaina? Vai meinaako toi nyt sitä että ois jonain aikasempana perjantaina lähettäny kaikkien kolmen lappuset koululle? Missä mun lomakkeeni sitten on? Luulis ny että jos perjantaina on lähetetty jotain, niin se ois tullu jo täks päiväks.


No anykeys, ei pitäis olla mun harteillani vastuu... Vaan MUNhan se lomake piti palauttaa. Vaan milläs oisin palauttanu, kun sovittiin että esimies lähettää?


Leikkasin nurmikon, 1h, 10 min


Hahah, failasin sen näköjään, jäi ~puolen neliön kokonen alue leikkaamatta keskeltä takapihaa :D
Nyrhin sen sitten tylsällä viikatteella.