ULKONÄKÖ
[ ] Minulla on pahasti rohtuneet huulet
[ ] Minulla on siniset silmät
[ ] Minulla on mustat hiukset
[ ] Hiukseni ovat oikeasti kiharat mutta suoristan kärsivällisesti
[x] Minulla on useita korvalävistyksiä
[ ] Pidän hiuksistani eniten ulkonäössäni
[ ] Minulla on pitkät etuhiukset
[ ] Minulla on leveät hartiat
[ ] Uskon, että olisin todella laihana kaunis
[x -by kissa ja uunit] Minulla on paljon arpia käsissä
[ ] Muiden mielestä olen söpö
[ ] Ulkonäössäni vihaan eniten lantioni seutua
[ ] Oikea hiusvärini on blondi
 
LUONNE
[ ] Olen ailahtelevainen
[ ] Olen aamuisin yleensä äreä
[ ] Olen hyvin masentunut juuri nyt joskaan en näytä sitä
[ ] Vihaan ulkonäköäni jopa niin paljon etten siksi elä täysillä
[x] Haaveilen paljon
[x] Nauran helposti
[x] Saan ihmiset nauramaan
[x] Nautin positiivisesta huomiosta
[ ] Suutun yhtä helposti kuin minut saa rauhoittumaan
[x] Itken paljon, yleensä pari kertaa viikossa, joskus ilman syytä
[ ] Haluaisin ikävien ihmisten kuolevan
[ ] Kadehdin laihoja ihmisiä
[x] Osaan myös olla kiltti, järkevä, mukava ja luotettava, kun minuun tutustuu paremmin
VIHANKOHTEET
[ ] Wannabe-ihmiset
[x] Pissikset
[x] Liian pirteät "olen-heti-aamulla-ihan-iloinen" -tyypit
[ ] Urputtavat ihmiset
[x] Aamuherätykset
PERHE/SUKU
[ ] Minulla on ainakin neljä lemmikkiä
[ ] Perheessäni on lemmikkien lisäksi äiti, isä ja isoveli
[ ] Jotkut lemmikeistäni on vähän erikoisempia kuin yleensä, kotilo, lisko, käärme tms.
[ ] Isä hemmottelee minua
[ ] En siedä isoveljeäni
[ ] Minulta on kuollut läheisiä ihmisiä
[ ] Sukuni on molemmin puolin vähän outo
 
RAKKAUS
[xi] Olen tällä hetkellä korviani myöten ihastunut
[x] Piilottelen usein ihastumistani
[ ] Olen seurustellut omaa sukupuolta olevan kanssa
[ ] Minulla on ollut ainakin yksi naurettavan lyhyt suhde
[x] Olen sutannut vihon sivulle sydämiä ja leijunut pilvissä
 
TUNNUSTAN, ETTÄ OLEN:
[x] Luntannut kokeessa
[ ] Ajanut mopolla/autolla kännissä
[ ] Katsonut pikku kakkosta tämän vuoden aikana ainakin kerran
[x] Jäänyt koukkuun johonkin tv-sarjaan
[x] Kiroillut vanhempieni kuullen
[x] Saanut arestia
[x] Kävellyt päin seinää/lasiovea
[x] Kiusannut tarkoituksella
[ ] Tappanut eläimen
[x] Soutanut veneellä
[x] Epävarma
[ ] Lintsannut
[x] Vittuillut
[ ] Nukahtanut kirkossa
[ ] Nukahtanut tunnilla
[x] Saanut nelosen jostain kokeesta
[ ] Polttanut tupakan ihan loppuun
[x] Valehdellut
 
OLETKO RAKASTUNUT/IHASTUNUT?
[x] Rakastunut
[ ] Ihastunut
[ ] Toistaiseksi
[ ] Väliaikaisesti
[ ] En tällä hetkellä ollenkaan
[ ] En ole aivan varma
 
MISSÄ SÄILYTÄT KÄNNYKKÄÄSI?
[ ] Housujen etutaskussa
[ ] Housujen takataskussa
[x] Repussa / laukussa
[ ] Takin povitaskussa (kumpi tahansa puoli)
[x] Takin sivutaskussa
[x -kesäisin pitkän sukan varressa] Jossain muualla
[ ] Minulla ei ole kännykkää
[ ] Milloin missäkin
 
VOISITKO KOSKAAN HARKITA MUUTTOA ULKOMAILLE?
[x] En
[ ] Kyllä, mutta enintään vuodeksi
[ ] Kyllä, 2-5 vuodeksi
[ ] Kyllä, pidemmäksi aikaa mutta en pysyvästi
[ ] Kyllä, pysyvästi
[x] En osaa sanoa
[ ] Olen jo asunut
 
OLISTKO VALMIS SYÖMÄÄN IHMISEN LIHAA (TARPEEKSI KYPSENNETTYNÄ)?
[ ] Kyllä, mutta vain äärimmäisessä hädässä
[ ] Kyllä, vaikka heti XDD
[ ] En missään tilanteessa, edes nälkäkuoleman uhatessa
[x] En osaa sanoa
 
MINKÄ VÄRISET HIUKSET SINULLA ON?
[ ] Harmaat
[ ] Mustat
[ ] Punaiset
[x] Ruskeat
[ ] Siniset
[ ] Vaaleat
[ ] Valkoiset
[ ] Vihreät
[ ] En osaa sanoa
[ ] Olen kalju
MITKÄ OVAT (olivat) LEMPIAINEITASI KOULUSSA?
[x] Biologia
[x] Englanti
[ ] Filosofia
[ ] Fysiikka
[x] Historia
[x] Kemia
[x] Kuvaamataito
[x] Käsityöt
[ ] Liikunta
[ ] Maantieto
[ ] Matematiikka
[ ] Musiikki
[ ] Psykologia
[x] Ruotsi
[x] Saksa
[ ] Puheilmaisu
[ ] Uskonto / Elämänkatsomustieto
[ ] Äidinkieli
[x - köksä, amiksen keittiötunnit, salitunnit, ym] Jokin muu aine
 
MITÄ AINEITA VIHAAT KOULUSSA?
[ ] Biologia
[ ] Fysiikka
[ ] Historia
[ ] Kemia
[ ] Kuvaamataito
[ ] Käsityöt
[x] Liikunta
[ ] Maantieto
[ ] Matematiikka
[ ] Musiikki
[ ] Ruotsi
[ ] Puheilmaisu
[x] Uskonto / Elämänkatsomustieto
[ ] Äidinkieli
[x yritystieto ja kaikki amiksen matematiikka] Jokin muu aine
 
SINUT SULJETAAN YHDEKSI PÄIVÄKSI HUONEESEEN JONKUN SEURAAVISTA HENKILÖISTÄ KANSSA.
KENET/KETKÄ VALITSET KUMPPANIKSESI?
[ ] Orlando Bloom - Näyttelijä
[ ] Angelina Jolie - Näyttelijä
[ ] Antti Tuisku - Idols-laulaja
[ ] Arvi Lind - YLE:n ex-uutistenlukija
[ ] Benedictus XVI - Paavi
[ ] Carola Häggvist - Ruotsin euroviisutähti
[ ] Christina Aguilera - R&B-laulaja
[ ] George W. Bush - Yhdysvaltain presidentti
[x] Johnny Depp - Näyttelijä
[ ] Juanes - Latinolaulaja
[x] Juice Leskinen - Muusikko, runoilija, kirjailija (R.I.P)
[ ] Jukka Keskisalo - Juoksija
[ ] Justin Timberlake - Muusikko, näyttelijä jne.
[ ] Kim Jong-Il - Pohjois-Korean johtaja
[ ] Kimi Räikkönen - Formulakuski
[ ] Kylie Minogue - Syövän selättänyt laulaja
[ ] Matti Nykänen - Lööppisankari, ex-mäkihyppääjä
[ ] Daniel "Mortuus" Rosten - Marduk-laulaja
[ ] Ozzy Osbourne - Rocklaulaja
[ ] Paris Hilton - Seurapiiripimu
[ ] Perttu Sirviö - 1. Big Brother-voittaja
[ ] Peter Nyman - Uutisvuoto-tähti
[ ] Scarlett Johansson - Näyttelijä
[ ] Sean Connery - Bond-tähti
[ ] Tarja Halonen - Suomen presidentti
[ ] Tom Cruise - Skientologinäyttelijä
[x] Toni Wirtanen - Apulannan laulaja
[ ] Ville Valo - HIM-laulaja
[ ] Vladimir Putin - Venäjän presidentti
[ ] Zinedine Zidane - Ulosajettu jalkapalloilija
[ ] Usher - Ulkomaalainen laulaja
[ ] Wentworth Miller - Pako-sarjasta tuttu Scofield
[ ] Amaury Nolasco - Pakosarjasta tuttu
[ ] Bill Kaulitz - Tokio Hotel-laulaja
 
MITKÄ OVAT ARKIVAATTEIDESI HALLITSEVIMMAT VÄRIT?
[ ] Harmaa
[ ] Keltainen
[x] Musta
[x] Musta
[x] Musta
[x] Musta
[x] Musta
[ ] Punainen
[ ] Ruskea
[ ] Sininen
[ ] Vaaleansininen
[x] Valkoinen
[ ] Vihreä
[ ] Jokin muu
 
MISTÄ OLET RIIPPUVAINEN?
[ ] Alkoholista
[ ] Huumeista
[ ] Internetistä
[ ] IRC-Galleriasta
[x] IRC:stä / chateista
[ ] Kahvista
[x] Läheisestä ihmisestä
[ ] Lääkkeistä
[x] Rakkaudesta
[ ] Shoppailusta
[ ] Suklaasta/karkeista
[ ] Teestä
[ ] Tiedosta
[ ] Tietokoneesta
[ ] Tietokonepeleistä
[ ] Tupakasta
[ ] TV:stä
[ ] Työstä
[ ] Urheilusta
[ ] Huulirasvasta
[ ] En ole riippuvainen mistään
[ ] En osaa sanoa
 
VOISITKO KUVITELLA MENEVÄSI KAUNEUSLEIKKAUKSEEN?
[ ] Kyllä
[ ] En
[x] Vain onnettomuuden jälkeen (jos naama on vääntynyt ihan väärään suuntaan)
[x] En osaa sanoa
 
KUINKA VASTAAT PUHELIMEEN?
[ ] "Haloo"
[ ] "Moi"
[ ] "Mo"
[x] "Niin?"
[ ] "Joo?"
[x] Epämääräisellä ynähdyksellä
[ ] Jollain muulla tavalla
[ ] Omalla etu- ja sukunimellä
[x] Omalla etunimellä
[ ] Omalla sukunimellä
[ ] En osaa sanoa
[ ] En vastaa puhelimeen