AAAAAAARGH

Mä voisin painua saman tien nukkumaan. Just nyt ei kyllä oikeesti jaksa YHTÄÄN MITÄÄN, vituttaa, angstituttaa ja väsyttää niin maan perkeleesti. Kirjottaakaan ei oikein taho jaksaa...

Ai mikä mua rasittaa? No onko yllätys, jos sanon että koulu. Eilen ja tänään lukujärjestyksen mukaan kuuteen, mutta eilen veny vartilla, nyt kolmella vartilla. Ai että miten ihanaa.

+Mä oon seissy just putkeen aika huonoilla kengillä semmoset viis tuntia, karjunu ääneni käheeks, säätäny jotain kasvissosekeittoo, eikä aika riittäny sämpylöiden tekoon, en oo syöny mitään sitten yheksän (karkkia ja paria lusikallista sosetta ei lasketa), ja kaiken lisäks ulkona sato taas oikein ihanasti. Riittääkö?

Kopsasin ton nyt mesestä kun en jaksa kirjottaa... Jos mä en kerta jaksa tehä yhtään mitään, niin miks mä yleensä oo koneella? En tiedä, en tosiaan tiedä. Häätö tästä tulee kuitenkin taas ysin tienoilla, joten istuskelen nyt tässä turhanpanttina loput puoltuntia tunnista.

Ja voi ei, huomenna kaheksaa, eli herätys on KUUDELTA. VITTUPERKELESAATANAJUMALAUTA.
Huomenna ei kuitenkaan oo keittiöö, vaan elintarvikehygieniaa, ravintolapalvelua ja työssoppimisohjausta. Ravintolapalvelu on siis sitä tarjoilijan hommaa ym. Ja siellä meitin ei tarvi (vielä) kuljeskella työasussa.

Kirjotanpa tähän muistiin siirrettyjä tunteja, jos vaikka sattuisin se myöhemmin muistamaan: ens torstaina raflapalvelutunnit siirretty, koulua 13-15 ja 4.10 sama juttu.

Miten ihmeessä sanotaan englanniks että "en jaksa...", siis vaikka että en jaksa ajatella? I don't have strenght enought to think? I don't feel up to think? Ilmeisesti noin käännös.comin mukaan. Oisin tarvinnu tota tänään, joku ystävällinen ulkomaalainen piti sateenvarjoa mun pääni yläpuolella vähän matkaa kamppiin päin, ja jutteli kaikenlaista englanniks. Ja mä en tosiaankaan jaksanu ruveta sönköttämään surkeella englannillani oikein mitään, ja se tulkitsi sen niin että "oh, you didn't understand", ja selvitti saman sitten hiukkasen ontuvalla suomenkielellä.

Oisin saanu spiceicesta ilmatteen jätskin (kuuman lähteen), mutten viittiny sitä hakea, kun ulkona sato. Tosin mä oisin sen kerinny luultavasti bussissa syömään ennen pois jäämistä, mutta ei mulle oikein mikään kylmä maittanu. Mun piti hakea uus hiusväri anttilasta kans, mutta arvaa vaan muistinko. Marssin vaan suoraan seuraavaa bussia vartoomaan.
Ja se bussikuski ajo pelottavan lujaa.

Yöllä linja-autossa
Yksi väsynyt matkustaja
Huuruisesta ikkunasta
Katsoo vaihtuvat maisemat
Laskee vastaantulijat
Pysäkit kun ohi vilahtavat
Tietäen niistä mikä tahansa oisi voinut olla
Se oikea

Asemalta kaikuivat kuulutukset
Kutsuna jota pakoon ei pääse
Nouset kyytiin kerran, oot kyydissä aina

Aina matkalla jonnekin
Minne ikinä päätyykin
On puolitiessä jostain
Tietää sen varsin hyvin itsekin
On olemassa asioita
Niin kipeitä ja vaikeita
Ettei niistä puhumalla selviä

Asemalta kaikuivat kuulutukset
Kutsuna jota pakoon ei pääse
Nouset kyytiin kerran
Oot kyydissä aina