OTSIKKO BY NOORA.

Ai eddä mä ragaddan *hätsih* kedäflunddaa! Viddu on givaa kun nogga vuodaa, kurggu dunduu sisäldävän kasan medisiiliä ja ääni kuuluu-eiguulu. Mä guulosdin ihan vanhalda mieheldä kun mä yridin hydäillä!
'Ddu.

Eilen piti yöblogailla, mutta koneesta olikin virta loppu, eenkä sitten jaksanu turhaa reissua tehä ja hakea sitä goddamn johtoa.

Nukuin taas tänään melko pitkään, mutta onhan se ymmärrettävää jos on pää täys pumpulia ja keilapalloja (tai pumpulisia keilapalloja!) ja se painaa kaalin tyynyyn. Kello oli jotain vähän vaille kakstoista, ja äiti keitteli hernekeittoa. Mä livahdin karkuun sitä löyhkää, heräilin, ja hyppäsin mopon kyytiin hakemaan pitsaa. (Ja tätä ennen oli suoritettava missä-mun-avaimet-taas-on-riitti.) Niillä ei ollu katkarapuja ;<
Mutta oli se silti ihan hyvää pahvilaatikkoa. No ei vaan, on mulla makuaisti tallella (ja hajuaisti kans, oisin voinu leikata sitä hernekeitonhajua tylsällä lusikalla...)

En mä oo tänään taas mitään erikoista tehny, alkais nyt vaan jo se koulu. Tai ei vielä, ensin sais flunssa painua sinne mihkä aurink.. missä pippuri kasvaa.

Tässä illemmalla eksyin jonkun linkin kautta jollekin suomalaiselle mallinbookkaussivulle. Saakeli mähän se tässä olen alipainonen, ja ne oli muakin laihempia, ainakin mittojensa mukaan! (Tai sitten ne rinnat painaa.)


Onneks en ole malli.


Nyt syömään ja nukkumaan. Ja niistään pää tyhjäks.