@polttoaine.net
bensa160708-1.jpg

Löyty syy tälle.

bensa1.jpg
(yleensä tasan yks mun lisäkseni kun käy tankkaamassa)




Vä-HÄNx tuusula on feimi.






Töissä:

tyokurkku.jpg
tyokurkku2.jpg

Sanoks joku että kokeilla on halvimmat huvit?



tyoleivos2.jpg
Jonkun päivän jälkkäri

(kolme neljän munan kääretorttupohjaa, keskimmäisessä kaakaojauhoa mukana, välissä banaani-tuorejuustosörsseliä, päällä banaania, mansikoita ja kermavaahtoa. Heitin päästäni, kun piti tehdä banaaneille jotain :D)

tyosalde.jpg

Eilisen annossalaatti

tyosalde2.jpg

Ja tänpäivänen.


Malla: "...Ja sä oot vielä kaks vuotta koulussa..."
Jenni: "..Joo-o."
M: "Voi että, mä vartoon sitten kaks vuotta! Kun mä jään neljän vuoden päästä osa-aikaiseläkkeelle, niin susta tulee mun seuraaja. Mä suosittelen sua sitten! Lue vaan työpaikkoja lehdestä sillon."
J: "O_o"

Tuskin oli tosissaan :D


2562