13 tuntia koulun alkuun.

Nyt vituttaa/pelottaa/jännittää/angstvituttaa/hermostuttaa ja sitä rataa. Oon kattonu valmiiks kaikki maholliset bussit joilla sinne voin mennä, ja varannu puol tuntia aikaa löytää kauppakorkeaan, jossa se koko systeemi alkaa. Mä en tiedä mitä mun pitäis ottaa mukaani, tarvittenko sen lääkärintodistuksen, joka pitää ottaa ensimmäisenä koulupäivänä mukaan, tarvinko henkkarit tmv (no ne nyt tulee mukaan muutenkin), kyniä ym tavaraa.. Eikä mulla oo aavistustakaan kauanko tuola menee huomenna. Alkaako meillä siis ihan koulu-koulu, vai onko tää joku infojuttu vasta? Schlaamari.

Enkä mä tiedä onko mulla vaatteita huomiseks. Havahduin todellisuuteen kolmen aikaan, heitin kasan vaatteita pesuun, ja ryhdyin rukoilemaan kohtalolta että ne myös kerkiää kuivamaan ennen huomista.
Ja kaikenlisäks mun kuumeeni on noussu, se lähenee kolmeakaheksaa. Damned.
Ja mä en tiedä myöskään mitä tekisin hiuksilleni, harjasin ne nyt pitkästä aikaa suoraks (missä välissä niistä on näin pitkät tullu? Melkein puoleen selkään... Ja kauhee juurikasvu). Kai mä ne taas ryttään nutturalle yöks, mutta jättäsinkö ne niin? Vai pistäisinkö auki? Vai auki -> löysästi kiinni? Aargh, miksen mä nyt oo tehny ittelleni minuuttiaikataulua ekalle koulupäivälle (+edelliselle illalle), niinkun ainakin viitenä vuotena aiemmin?

Jeejee. Ja nyt puhutaan vähän lisää paskaa, nimittäin:

HYVÄ ME!
-Suomi voitti jotkut ihmeen Eurovision-tanssikisat, Tuusulalaisfirma nelosen Ilotulituskisan, Pitkämäki osu keihäällään keskelle kultamitalia, ja Tuusula mainittiin erikseen tän päivän hesarissa. Sen englanninkielinen nimi ois kuulemma Come, unfrozen. se oli huomioitavaa siks, että artikkeli käsitteli nimenomaan hesan paikannimiä :D

Ärmh, haluan nukkumaan.

12,5 tuntia koulun alkuun.