Hyvää iltaa, olen Jonathan Teatime ( Teh-ah-tim-eh!), ja ihastuin taas teehen. Minulla on thnks fr th mmrs -ongelma.

Kriihkrääh, tänään on taas tehty lähinnä ruokaa ja siivottu. Ei kyllä ilmaantunu jänispaistia tällä kertaa.



Mannapuuroa tein elämäni ekaa kertaa. Se on muuten jännän näköstä kun maito kiehuu, se meinaan turpoaa, turpoaa, turpoaa... Ja tulee yli ellei nosta kattilaa liedeltä. Lämmin maito tuoksuu ihanalta. Mutta ei välttämättä maistu. Tai maistuu, jos on just sopivan lämpöstä. Ei semmosta pöydällä lämminnyttä, vaan lämmitettyä. No joo, jokatapauksessa tosta puurostakin tuli ihan puuroa, joka maistu vähän erilaiselta kun äitin tai mamman tekemä (mammapuuroa _o/), mutta oli silti syömäkelposta. Jei.
 

(TIME PARADOX: mannapuuron resepti uudemmassa blogauksessa!)


Tein myös munakasta, ja kuvasin samalla sen vaiheita radolaa varten (ihan kun joku ei osais munakasta tehdä), joten se sitten otti ja kärähti ja meni kahtia kun käänsin sen :'D Juuri mun tuuriani.

Aaaarghhgfghmmphf, mulla on silmät, korvat, nenä ja suu täynnä vaaksiaisia, yöperhosia ja kamikazekärpäsiä! Pitikin jättää kaikki ovet auki, ne tuli kohti valoa, ja nyt niitä pörrää täälä ihan parvina. Ihanaa yrittää nukua jos minuutin välein saa huitoa jotain helvatan koivumittareita pois nenänpäästä.

Mulla muuten on aika omituisia (lue; lällyjä ja keski-ikäismäisiä) kirosanoja.
Perhana, saamari, saakeli, helvata ja se vittu. Vittu meinaan ei oo mikää uus muotisana, tai muotia se voi olla, muttei uus. Ellei ois jopa vanhin suomalainen kirosana, monituhatvuotinen. Mä oon kuullu mummuni kiroilevan tasan kerran, ja se kirosana oli vittu. (No joo-o, ei mummu oo monituhatvuotinen, pari vuotta alle.) Vittu on suomen yleisin välimerkki.

"Loistava keino ilmaista itseään on myös kehitellä omia nykypäiväisiä manauksiaan, mm. "Virtahepo istukoon autonavaimiesi päälle" on kuultu käytössä 2000-luvun alussa."

*Totalreps*

Lisäsin kuvan harhakuvaan (sama kun ihqugallerian oletuskuva), ja olin varma että se lähtee sieltä ja vähän äkkiä. Mutta kappas, oon saanu jo kaks kommenttia, kumpikin positiivisia. Ilmeisesti ylläpito on jo mennyt nukkumaan.

No joo, riittäisköhän tält.. Öeäöä, eilispäivältä.