AT LAST!
miks mä luin ton taas "alasti"
fgh


NO VOI HELVATA

Mut raahataan väkisin (ja narussa auton perässä vetäen) mökille kahen viikon päästä! Eiiiiiiiirghghghgghg! Mä en jumalauta ala! Vaan sen takia että mun pitää vahtia oskaria sinä lauantaina.. Aaaargh, sanoisinko.

No jee. Oli taas hieno päivä. Mä ihan oikeesti kaipaan kunnon koulua, tuoa pääsee laiskistuun. Ensin koko luokka ravas ympäri koulua ja arkadiaa ettien paikkaa jossa lukihärötesti pidettiin, ja sitten ravattiin ympäri koulua kun yks kerrallaan piti mennä juissin juttusille, eikä se ollu kertonu mitä muut tekee sillä aikaa -> 1,5 tuntia sahaamista seittemän kerroksen välillä, 1,5 tuntia istuskelua luokkalaisten keskellä keskellä käytävää. Ja mä olin viimenen joka siihen keskusteluun tänään meni, yheltä päästiin kotio. Menin kukan ja teijan kanssa kokkipuotiin ostoksille (kävellen, [kaipaan kuulemma liikuntaa {liikuntaharrastusta}, koska kokin ammatti on raskas]) ja ostin hienon hiomakiven ja atulat, eli isot pinsetit, ruuanlaittoon siis. Niillä leikinkin loppupäivän, ne on kätevät.. Sivuliinakauppias otti yhteyttä vasta kolmelta, kun olin jo ollu kauan kotona. Sain sen hermostumaan sanomalla että ostan jostain kukattomia liinoja, ja se kutakuinkin paiskas luurin korvaan :'D

Eli huomenna siis imageweariin, joka on jossain matkan varrella kotiin.

HOUSEN ALKUUN 10 MIN

JA KOHTA ON VIIKONLOPPU!