Ja nyt saan niskaani kasan kiukkuisia lukijoita, joita mulla ei ole, kun muuntelin elämä lapselle -konsertista tullutta nimeä. Mutta hei, gimme the life!

Mä en oo koskaan kantanu kahtasataa euroa suurempaa summaa mukanani. Ja tänään mulla oli viissataa. Huih. Koululla oli siis kasa firmoja myymässä juttuja joita perhossa tarvitaan, siis työkenkiä, kokin vaatteita, tarjoilijan vaatteita, veitsiä ym ym.

Itte ostin kolmet kokintakit, kahet housut (hyi kun ne on rumat, pepitaruutuset), yhet kengät, napit, lakin, kaks kokin essua, tarjoilijan hameen, tarjoilijan essun ja perusveitsisetin (kokkiveitsi, fileerausveitsi, juuresveitsi, terotuspuikko [aika onneton] kuorimaveitsi, + ylimääräsenä tomaattiveitsi.)

Vielä puuttuu siis tarjoilijan liivi ja kengät (ei ollut oikeita kokoja), tarjoilijan paita (ostan sen jostain muualta halvemmalla), neljä sivuliinaa (loppu, saan huomenna) ja (kuorimaveitsi sekä) hiomakivi. Sen käyn ostamassa kokkipuodista joskus koulun jälkeen. Vaikka huomenna, jos ei sada.

Ja sade, se vasta ihana olikin tänään. Joo-o, totta kai olin pistäny ihkut kesäkenkäni jalkaan, kyllä, just ne, joissa ei oo pohjaa melkein ollenkaan. Hyvä minä! Aplodeja kiitos! Se meinas siis sitä, että piiikkiriiikkiseen lätäkköön astuminen aiheutti vesivahingon mun kenkääni. Muuten siedettävää, mutta eihän niille pikkulutakoille jääny tilaa sen kaatosateen takia, joka sai kaikki perho-kamppi välin jalkakäytävät tulvimaan.. Joten mun kengissäni tulvi myös. Ihanaa kävellä kolmen ostoskassin kanssa, kun tuntuu siltä että kävelis pesusienien päällä. Kotimatkalla (pysäkiltä kotiin siis) en voinu vastustaa kiusausta, vaan hyppäsin huvin ja urheilun vuoks syvimpään lätäkköön minkä löysin. Vieressä koiria uittaneet lapset katto mua huuli pyöreenä...

Lainauksia tän päivän tunneilta: "Bakteerit lisääntyy niin kun tuo tsäsmin, hymyilee ja lisääntyy vaan"
"Veitsi on vähän niin kun vaimo, sitä ei lainata naapurille, mutta nyt mä voin antaa teidän hypistellä tätä omaa sarjaani"

Go juissi go.
Mitäs huomenna.. Meillä on lukitesti ja ryhmänohjausta. Ja koska pääsin sekä matikan että ruottin testin läpi, mun koulupäiväni kutistuu neljään tuntiin!
 ja ainiin, tärkein unohtu: 
HOUSE ALKAA!
♥   ♥ 
♥♥    ♥    ♥  ♥♥♥  ♥♥♥
♥♥♥ ♥    ♥  ♥    ♥   ♥♥   ♥♥
♥  ♥   ♥♥      ♥♥    ♥♥♥  ♥♥♥
joo, siinä lukee house.