Otsikon keksinyt Karo!

Wohou, en nukahtanu kesken päivän _o/

Kumma juttu, ei tee tiukkaakaan vaikka oon ollu sen normaalin 11-10 tunnin sijaan hereillä tähän mennessä 14 tuntia. Ja aikakin kulu melko mukavasti, noora tuli... joskus, ja pölli multa koneen. Kurkin siinä olan yli jonkun aikaa, kun varrottiin että isukki saa päivätorkkunsa nukuttua ja päästään fiilistelemään Aladdin-videon parissa. "..Jos sua haluttaa, niin sano vaan.. " "Olen ratkaissut tyttärenne naimaongelman!" "KIMPPAKIVAA!"

Ja neljän tienoilla muutuin taksiksi ja heitin nooran bussiasemalle, ainakin melkein. Mäkin kohalle nimittäin :P Anteeks kun mä jätin sut siihen, ei vaan paljoa huvita heivata korttia hyllylle :D

Illalla tuli inspis tehä omenapiirakkaa, mutta koska (ent.) köksänkirjan ohje vaati soodaa (ei ooole, se olla loppu.) ja kello oli niin paljon, päädyin yhdistämään kaksi ohjetta, toisesta otan (soodattoman) pohjan, ja toisesta.. ööö.. Omenat? :D  Ja toteutukseen tuo menee huomenna, jahka olen herännyt. (ja jahka muukin talo on herännyt).

Ja tässä illalla mä tein urakan ja siivoilin itunesiani, nyt kaikilla biiseillä on nimen kohdalla pelkkä nimi, ei esittäjää siis.

Muahaha, torstaina taas koulukeskukseen, niillon nasupäivä >:)
Ja toi ei ees ollu tällä kertaa mun ideani mennä sinne!


OMG! VIIKKO KOULUN ALKUUN!