Edellinen kirjautuminen ma 30.6. 18:24
Tänään on sunnuntai 13. heinäkuuta. Kello on 11:32.

Sinulle on 1178 uutta viestiä

Obama found dead in shock accident

Enhance your erotic stories with your 9 inch tool

Ihk.

Elikkäs kotiinpaluu on tapahtunut, ja siitä on toivuttu :D

Käytiin siis Ruotsissa (jüllatüsss!!1), Siljan Serenadella mentiin, yövyttiin laivassa, ja heti seuraavana aamuna lähdettiin Matkapoikien bussilla160km päähän Kolmårdeniin.
Meidän matkaopas oli aika hauska tyyppi, ulkonäöltään, olemukseltaan ja jutuiltaan aika lailla Kuokkasen, perhon ravintolapalveluopen olonen. Se kertoili kaikennäköstä vähän kaikkeen liittyen, kuten siitä, ettei tuholmassa mene kuin yksi ratikkalinja, ja sitäkin pitää yllä joku yhdistys. Osa linjan ratikoista on vanhoja, joten kuskitkin pukeutuvat vanhanaikaisiin vaatteisiin.

Oltiin sitten seuraavana päivänä bussilla ajamassa Skansenin ohi (kohti Sergelstorgia), kun äiti tuijotteli ikkunasta ja hihkas: "Tos meni tommonen tosi vanha ratikka!"
Vilkasin ulos.  "Se oli hiomakone..."

Aikaero aiheutti ongelmia, kun mää tosiaan en viittiny siirtää kännykkäni kelloa, vaan pidin sen Suomen ajassa. Kaikki aikatalutut ja tapaamiset kuitenkin kerrottiin Ruotsin ajassa, ja jotenkin oli kauheen vaikeeta lisätä joka kellonaikaan yks tunti, että olis oikeessa paikassa oikeeseen aikaan. Esimerkkinä se, että Ruotsin ajassa meillä oli ~5h aikaa olla kaupungilla, mutta Suomen ajassa ~3h.
ru 10-15.20, su 11-14.20, kun laskin poislähtöajan väärin, eikä äitikään huomannu asiassa mitään erikoista vaikka kuinka mietittiin että mikä meni vikaan :D

Bussi jätti halukkaat kaupungille vapaasti kuljeskelemaan, ja siellä Sergelstorgin suihkulähteen luona sitten lyöttäydyin nooran seuraan, ja lähdettiin kävelemään Gallerianin kautta Drottninggatanille. Hypittiin sivukujille, kierrettiin pikkutilpehööri- ja ernukaupat, kuikuiltiin sorsia joessa ja poseerattiin kameralle.

N: "JENNII!    ...Ai sä oot taas siinä!"

Illalla laivassa sitten istuskeltiin äitin kanssa kahvilla ja vartoilin että päästäis kattomaan kuudelta alkavaa Indiana Jonesia. Vähän ennen viittä (Ruotsin aikaa) äiti sitten mainitsi, että "kymmenen minuutin päästä lähetään". Vilkasin kännykkääni, 17.49. "Vähän ennen mieluusti", sanoin, kun luulin äitin meinaavan lähtöä yläkannelle. Se katto mua vähän vinoon, ja huomautti, että "laivat harvemmin lähtee etuajassa laiturista".

Jep, eli reilu tunti leffan alkuun, kymmenen minuuttia laivan lähtöön.

Ainiin, syytän sitä vesimelonia, että meni maha aika hyvin sekasin eilisiltana. Hyvä että loppu siihen.