Otsikko on koottu Ollin kaikista ehdotuksista, kun se ei osannu päättää ;) (tai minen osannu päättää niistä.)
Ja koska nyt satut olemaan melko tuore kulkija kuustoistavuotias, laitan tähän yhden kauniin biisin sanat, vaikkei ne ehkä suhun (saati muhun, en mä muistaakseni ole nelikymppinen :D) juuri liitykään.


Sinä kulkija kuustoista vuotias
mikä särki sun sisimpäsi
sekö leikkinyt on sinun tunteillas
jolla lämmin on pelkästään käsi
Siihen tottua saat,minä takaan sen
usein pettyy näin myös nelikymppinen
Sillä suoraan sanottuna, suurin piirtein
sellaista elämä on.

Sinä kulkija kuustoista vuotias
ketään päästä et lähellesi
väärin käytetty on sinun rakkauttas
ja loukattu ylpeyttäsi
mutta paranet pian minä takaan sen
koska toipuu näin myös nelikymppinen
Sillä suoraan sanottuna, suurin piirtein
sellaista elämä on.

Kerran kulkija kuustoista vuotias
olin minäkin aikoinani
luulin silloin jo lähes puolikas
meni kaikista unelmistani
Sä et usko mua mutta lupaan sen
Vielä unelmoi nelikymppinen
Sillä suoraan sanottuna suurinpiirtein
sellaista elämä on




Taas tällanen tapahtumaton päivä. Heräsin.. kymmeneltä(?) kun äiti tuli taas kiekumaan ovelle että pitäs tehdä ruokaa kahekstoista, ja käydä vielä sitä ennen kaupassakin. Könysin ylös (ja pudotin kännykän sängynrakosesta lattialle... ~1,6m pudotus :P) eli alas, ja jäin ihmettelemään silmät sirrissä keskelle lattiaa. Normaali aamurutiini.
Menin sitten jonkin ajan kuluttu kysymään "ai mitä mun piti ostaa", ja kirjotin oikein lapullekin että muistan (ai  kenellä on laho pää?). Piti siis hakea perunoita näin (*piirtää ympyrän ilmaan*) paljon, ja leipää.
No, perunoita se sitten saikin, nelisen kiloa :D Ja muistin sen leivänkin _o/

Jee, siinä kutakuinkin oli koko päivän tekemiset. Ainiin, huikkas joku pikkupoika mulle että mulla on "komee skootteri". Kumma juttu, musta se on ruma kun mikä :D


Pitäisi mennä nukkumaan

Ulkona satelee
Vesi valuu mun ikkunaan
Aikani matelee
Kun kyyneleet on ehtyneet
Silmiä aristaa
Pienessä päässä perkeleet
Porttia naristaa
Päälleni tuhkaa varistaa


Väsyttää, muttei väsytä. Tein suklaaneliöitä, mutten jaksa tehdä niiden kuorrutetta, eli to be continued huomenna.
Ja kissan mielestä mä varmaan oon aliravittu, se toi taas mulle syötävää terassille, eli punarinnan ja jonkun hiiren/myyrän. Ja jälkimmäisen alla oli toukkia, yöörgh.. :S

Eipä mitään erikoista taas tänään.