Keittiössä hääräs tänään 1,5 työntekijää.

Huominenkin menee siis töissä, koska malla on käsipuoli (kävi lääkärissä), eikä voi käyttää oikeeta kättään. Se sitten tulee huomenna paikalle, mutta lähtee saatuaan tilaukset tehtyä, ja mää jään sinne aatun kanssa pitään paikkaa pystyssä. Hyvin tänäänkin suju, tiskivuori vaan tuppas kasaantumaan.
Ja tänään tein ananas-hunaja-minttukakkua, tartarkastiketta, munakasta (HELL YEAH!), tiskasin ja auttelin mallaa nostaan kaikkea mihin tarvi kahta kättä.

Ja siellä hampilekurissakin kävin, olipas mukava lääkäri! Jutteli kaikennäköstä ja kehu (?!) mun hampaitani (vrt. kouluhammaslääkäriin: "Joo, tässä on reikä *töktöktök* *suupielet repeääaijhjahih* no eihän se voi sattua kun minä vaan tutkin").

Mulla on kuulemma hyvinmuodostuneet poskihampaat =syväuurteiset, ja sitä se ihmetteli oikein äitillekin jonka vuoro oli mun jälkeeni) että toi mun kulmahampaani on noin kiltisti menny paikalleen korvaamaan tota yhtä puuttuvaa etuhammasta (JA KAIKKIA KIINNOSTAA IHA VITUSTI).
Ja ai niin, musta on tulossa viisas joskus! Viisaudenhampaita nääs :'D



Rva Paperinpala
rvapaperi800.jpg


No pistetään ny tähänkin behind the scenes