Neljä blogausta päivässä o/

Mökkitunnelmia siis. Who cares vaikkei tässä olekaan virustorjuntaa? Leikitään että firefox jaksaa torjua ne.

Täälä on yllättävän kivaa, kiitos kameran. Mä oon kuvannu sieniä. Pienenpieniä sieniä. Ja ne kuvat on jopa onnistunu, pimeä+piiitkä valotusaika = vau.

Ja nyt seuraa sitä mitä joka blogilta odotetaan, pohdiskelua.
Mä oon usein miettiny - enkä sano noin vaan koska se kuuluu asiaan ja kuulostaa hyvältä - että on jotenkin hämmentävää ajatella, että samaan aikaan kun ite vaikka mutustaa leipää, niin kaikki muutkin, kaverit joita ei sillä hetkellä näe, tekee myös jotain. Ne on olemassa.
Mä näpyttelen läppärillä, jonka välilyönti ei toimi, ja tälläkin hetkellä vaikka senni istuu mukavasti sohvalla lukemassa kirjaa, joka kertoo vaikka tontuista. Taikka vaikka liikuntahullu rönkkö on yölenkillä jossain päin naapurikuntaa ja kuuntelee musiikkia ämppäristään. Ja joku on ulkona kavereidensa kanssa, pullo kourassa sammaltaen setvimässä ojanpohjan mineraalikoostumusta. Joku on jo menossa nukkumaan, ja siirtää paraikaa peittoaan voidakseen sujahtaa sen alle lämpimään.

Hämmentävää. Erittäin.