Ei ole ei. Koko päivän menny jotain pikkujuttuja pieleen, ja ne on ollu pisaroita vitutuksen valtameressä.

-Kaikki paperia sylkevä on mua vastaan. Niin koulun käsipaperikone, meitin tulostin, kuin keittiön paperirullakin.
-Luokallamme on marttakerho (sisältää yli puolet luokasta) ja aivoton diiva. Jos nyt satuit tänne eksymään ja tunnistamaan itsesi, korjaa ihmeessä asenteesi, se kusee kintuilles.
-Hukkasin korviksista puolet. Reikiähän mulla on korvissa kaks kummassakin, ja onnistuin hävittämään kummastakin parista toisen. Sekä lukon että korun itsensä. =kaks paritonta.
-Ens maanantaina ei ole koulua. Sen sijaan meitin pitää mennä pienessä porukassa syömään johonkin ravintolaan (eikä koulu ees maksa). Noh, mun kolmen hengen porukkanihan haluaa tietysti mennä sinne viikonloppuna, jollon meikälikan on määrä istua keskellä metikköä vahtimassa pikkuveljeä. Hooray.
-Mä en oo vieläkään saanu ostettua tarjoilijan liiviä, kenkiä, enkä sitä valkosta paitaa. Ne pitää olla 9.10.
-Multa on rahat huvennu johonkin. Jäljellä puhelinlaskun (18,20€) jälkeen kakskymppiä. Mulla ei oo varmaan pariin vuoteen ollu niin vähän rahaa! Ehkä pitäs vähentää kotimatkaeväspyörremyrskyjä. Ne kun maksaa 3,20 tai 3,90 €.
-Mä en oo vieläkään saanu ammattiliittoliittymispaperia postiin. Ja koskahan se esittelijä koululla kävi, hmm, 3 viikkoa sitten.
-Mä oon ruvennu harrastaan kaupunkikuvausta bussin ikkunasta. Muuten hyvä, mutta mun kamerani on niin helvetin onneton, että vaikka asetukset olis miten päin tahansa, kuvista tulee pienelläkin hämärällä epätarkkoja ja tärähtäneitä.
-Porukat oli jo käyny kaupassa kun tulin -> en päässy mukaan ostaan aamupaloja ja muita mukavia, enkä viemään pullokassia (josta ois saanu rahaa)
-Jalat kuoli taas.

Varmasti vielä vaikka mitä, muttei muistu mieleen.

On tänään muutama hauskahko juttukin käyny. 1. Potkiskelin kohdalle osunutta kokispulloa, ja vastaantulija huikkas että on sitä helpompi ulkoiluttaa kun koiraa
2. Kotona oli vielä lämpimiä kanankoipia.

And that's it. Tuusula vaikenee, mutta vain hetkeksi.