Jeejee, jahka jani pääsee joulujuhlastansa, niin lähdetään käymään meillä kotona. Isukki palkkas sen päivittään koneensa (mun taitoihini se ei luottanu :D) ja mää raahaan vähän romuja sinne +alotan joulusiivouksen. Maanantaina on vielä töitä johonkin aikaan, sitten alkaa joululoma, joka päättyy tapaninpäivän jälkeen. Saatiin uus työvuorolista joka jatkuu tammikuun 17. päivään. Ja sekin on lauantai, joten sen viikon sunnuntaista ei oole tietoa vielä. Saati viimesestä viikosta.

Laskeskelin mun ja kukan tähän mennessä työvuorolistassa näkyvät tunnit (kuudelta viikolta siis), kukalla oli muistaakseni 229, mulla 216 (+1,5 ylityötuntia). Tästä vois päätellä että kukalla on vika viikko vapaata ja mulla pari vuoroa, mnimissään 222h kun piti seittemän viikon aikana kerätä.


Muhaha, leivottiin pipareita eilen. Ja koristeltiinkin ne... :D
Ja nyt suurin osa vartoo mun laukussani sellofaaniin käärittynä että veisin ne meidän porukoille lahjaks. Mikäs siinä si.