niin tein. Olin tänään harvinaisen vähän koneella, osasyynä se, että ajoin sen ulkona rehottavan viidakon, ja sisälle palattuani huomasin että elisa oli tehnyt tenän, eikä toiminut millään koneella. Tai siis kummallakaan kahdella neljästä. Läppärissä on saunalahti, joka toimii moitteettomasti, ja oskarin koneessa ei oole nettiä. Ja elisa ei muuten toiminu vielä iltakymmeneltäkään... Siis tuossa kolmen aikaan (päivällä) kyllästyttyäni pelaamaan pasianssia ilmoitin lähteväni pääkirjastoon. Kiertelin samalla reissulla pitkin hyrylää yrittäen bongata tuttuja, mutta aika laihanlaiset oli tulokset. Ja sain sitäpaitsi lainattua vaan yhen kirjan, joka taitaa sitäpaitsi olla mulla jossain omana.

Ai niin joo, mun rahatilanteeni parantu tänään huomattavasti. Mamma muisti ettei ole maksanu mun palkkaani kukkien tappamisesta, ja anto vielä ruohonleikkuusta rahaa, vaikka yritin vastustella ruohonleikkuun kuuluvan mun arkihommaani. En näes yleisestä luulosta huolimatta ole rahanahne, vaan lähinnä kiusaannus saadessani (omasta mielestäni) liikaa rahaa joltakulta, etenkin isovanhemmilta. Siitä tilanteesta tulee nimittäin mieleen rönkön päivällisen-aikana-mummolle-esiteltävä-puheenaihe.

Isi kröhii siihen malliin että kohta se könyää sängystä ylös, joten blogaus jääköön tähän. Hyvää yötä, te jotka ette tätä enää lue.