Kun kenkä puristaa
niin kulje avojaloin
anna mulle kenkäsi

kun kurkkua kuristaa
niin katkaise kaulasi
pitelen kyllä päätäsi

iso käsi paskiaiselle kun tuli hätiin
tätiin eikä setään luota ketään
iso käsi paskiaiselle kun avun toi
ohiiohoi-ohiiohei
oh, what a happy day

anna heti kaikki mulle nyt
niin yllätyt
kun oot niin onnellinen
anna heti kaikki mulle nyt
niin iloisesti yllätyt

kun kama ahdistaa
niin turvaudu ystävään
jätä mulle tavarasi

kun sydän täytyy tahdistaa
niin luota tähän jätkään
hoitelen rakkaimpasi

iso käsi paskiaiselle kun tuli hätiin
tätiin eikä setään luota ketään
iso käsi paskiaiselle kun avun toi
ohiiohoi-ohiiohei
oh, what a happy day

anna heti kaikki mulle nyt
niin yllätyt
kun oot niin onnellinen
anna heti kaikki mulle nyt
niin iloisesti yllätyt
mä olen sijainen
paskiainen


Olipas aamulla mielenkiintosta lähteä kouluun ennen kun muu perhe isiä lukuunottamatta oli edes heränny. 6:40 siis. Tai isikin torkku sohvalla, kun sillä oli ylimäärästä aikaa.
Eikä ulkona ollu ees sumua, jota kuvailla. Tosin ei siinä sumussa ois ollu kuvattavaa, aurinko ei ollu vielä noussu. Pitäisköhän ottaa ens keskiviikkoaamuna aurinkolasit mukaan, on meinaan helvetin hankalaa erottaa mikä niistä kohti ajavista ajovaloista on bussi. Hyvä kun erottaa bussit ja rekat toisistaan! Tosin näyttää siltä (kahen kasin aamun kokemuksella) että ne bussit tulee tohon aikaan pysäkille huito niille tai ei. Ja toinen kumma juttu, bussi oli täpötäynnä, ja hesaan kun päästiin niin pysäytyssummeri soi joka ikisellä pysäkillä, mutta silti bussi oli myöhässä vain minuutin pari. Ja mulla oli taas puoli tuntia aikaa unissakävellä kouluun.

Mä en muuten muista aamun ekoista tunneista mitään O_o (ai kuka nuokku?)
Eiku hei, se yks lasiovi oli lukossa, ja reksi sen ohikulkiessaan avas ja päästiin käytävään. Ja taisin mä jotain kirjottaakin...
Ja sitten oli ravintolapalvelua. Meitin piti ryhmittäin kattaa pöytä (alkuruokakeitto, pääruoka + viini ja vesi, jälkiruoka) ja vuorotellen pöydän ulkonäön arvostelun jälkeen piti "tuoda ruoka pöytään" (eli tyhjät soppa- ja aluslautaset) ja kerätä ne sen jälkeen pois. Viedessä ne sai kantaa yks per käsi (koska niissähän oli keittoa leikisti), mutta tiskienkorjuureissulla kaikki piti ottaa kerralla, ja se meinas kaheksan lautasen kantamista yhellä kädellä, kun ne oli ensin asetellu siihen leveelle pohjalle.
Kukaan ei pudottanu yhtäkään lautasta.

Ja to-ohjausta meillä ei ollu -> kahelta kotiin.

Ja nyt RAIKUVIA APLODEJA KIITOS, muistin viedä ne kirjat kirjastoon JA annoin sen kirjelappusen äitille, joka vei sen ohimennessään postilootaan.

Ja leikkasin nurmikonkin. Ja leikin ruohonleikkurilla sirkkeliä. Ajoin meinaan semmosen kiviportaan yli (nirhatessani kärpässientä), ja se terä iski ihan kunnolla kipinää siinä. Tottakai painoin jarrun pohjaan, ja hädissäni räpelsin kaikki vivut läpi ennen kuin tajusin (terän edelleen louhiessa kiviporrasta) sammuttaa moottorin.

Noh, en räjähtänyt taivaan tuuliin, vaan jatkoin nurtsin leikkaamista. Yhessä vaiheessa tullessani takaisin ajamani alueen reunaa, huomasin maassa siiven. Iyu. Olin siis juuri ajanut linnun/raadon yli. Jälkimmäistä veikkaan, olisin huomannut jos lintu olisi alle lepattanut.

Mutta hyi.