.....                              .....                              .....
        ................                   ................                   ................
        ................                   ................                   ................
             .....                               .....                              .....

          DOT                                DOT                             DOT


30      tuntia       koulun       alkuun

Äääärrgh, mä piiloudun sänkyni alle... Tosin sieltähän mut helpoiten löytää, joten voisin pesityä säkkituolin alle. Tai ötököidenpyydystyspringlespurkkiin. Tai ehkä jätskiauton irtosuklaalaatikko ois parempi, se on pakastimessa. Joo, sinne.

Äläkä luulekaan että mulla ois tylsää. Ei sinnepäinkään. Enkä mä ole paniikissakaan. vielä

Narr, nyt tekee mieli suklaajätskiä. Pitää kai käydä hakemassa lusikka, niin voin nyrhiä tän laatikon seinistä viimiset jätskit pois.

Kuten näkyy kuvasta kaksi, en mä ole tosiaankaan tehny mitään tähdellistä tänään. En edes nähny aamuneljältä tyhjää telkkarinruutua, valvoin kolmeen, eikä kännykkä sitten herättäny mua neljältä. Meni sekin hauska sivu suun, mutta nukuin sitten tyytyväisenä pers homeessa yhteentoista. Kissakin poikkes välillä laulaan serenadia, joka meni karkeasti käännettynä näin:

"Oiiii sinää kirrrotttuu ihmineennnn, aukaiseoossss nyt jumankauta mulle ovi vapauteennnn, tai nosta ees saatana pää tyynystässss, ja anna mulle helvetti soikoon ruokaa vaik' unissassss"

Ja loppuaika olikin sitte koneellaistuskelua, en mä jaksanu sinne jumboon mennä. Ja sitäpaitsi, oisin ostanu luultavasti vaan uuden koululaukun, jos sitäkään, joten suht turha reissu ois ollu.

Aaaww, kissa on ruvennu nukkumaan tossa mun selkäni takana puusohvalla sillon kun istun myöhään koneella. Voi pientä.